2013/12/01

2013KO ABENDUALDIA



HEMEN NOZU, JAUNA 
Hemen nozu, Jauna.           


Mariaren antzean zure eskuetan jartzen naz.
Zure izeneannahi dozun tokira joateko gertu nago.
Egin nagizu zure fedearen testigu 
ilunetan dabiltzanak argitzeko,
lur jota dagozanak ilusioz betetzeko.
Egin nagizu zure maitasunaren testigu,
mundu hau adiskidetasunez  betetzeko.
Hemen nozu, Jauna, bialdu nagizu.
Jarri egizu zure Hitza nire ezpainetan,
jarri egizu zure bizkortasuna nire oinetan
eta zure eginbeharra nire eskuetan.
Jarri egizu zure Espiritua nire espirituan,
jarri egizu zure maitasuna nire bihotzean,
jarri egizu zure indarra nire makaltasunean
eta zure adorea nire zalantzan.
Hemen nozu, Jauna, bialdu nagizu
izakien artean begirunea jarri dagidan,
gizakien artean zuzentasuna, herrien artean bakea,
umeen artean bizi-poza, zure izena iragartzen
dabenen artean ilusioa eta zoriontasuna eta esperantza
nire zereginetan.AMEN.

AQUÍ ME TIENES, SEÑOR.
Aquí me tienes, Señor.
Me pongo en tus manos, como María.
En tu nombre, iré a donde Tú quieras.
Hazme testigo de tu fe,
para alumbrar a quienes andan en tinieblas
y animar a cuantos estén abatidos.
Hazme testigo de tu amor,
para extender tu fraternidad por todo el mundo.
Aquí me tienes, Señor, envíame.
Pon tu Palabra en mis labios, tu agilidad en mis pies
y tu tarea en mis manos.
Pon tu Espíritu en mi espíritu, tu amor en mi corazón,
tu fuerza en mi debilidady tu arrojo en mi duda.

Aquí me tienes, Señor, envíame, para llevar el respeto a todos los seres,
la justicia a todas las personas,la paz a todos los pueblos,
la alegría de vivir a los niños, la ilusión a quienes anuncian tu nombre
la alegría y la esperanza a mis quehaceres. AMÉN.

No hay comentarios:

Publicar un comentario